wtorek, 26 stycznia 2016

2-składnikowe pancakes

     Najprostsze pacakes na świecie. Zrobione tylko z dwóch składników - banana i jajek. Są bardzo delikatne Słodkie od banana, puszyste od roztrzepanych jajek. Smażone bez tłuszczu. Po prostu musicie je zrobić! Idealne na szybkie i pożywne śniadanie. Przepis dość popularny na zachodnich blogach, ja skorzystałam stąd


składniki na ok. 16 małych pancakes:
1 dojrzały banan
2 jajka

Do miski wbić jajka, dodać banan, zmiksować blenderem. Smażyć na suchej patelni.
Jeszcze bardziej uproszczona wersja jest taka, że rozgniatamy widelcem banan, dodajemy roztrzepane widelcem jajka i mieszamy razem, smażymy.

10 komentarzy:

  1. aż sie zdziwiłam czytając składniki-bez mąki, super, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne placuszki, koniecznie musimy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je :) Są pyszne i bardzo proste w przygotowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam je wiele razy, tylko moje nie wyglądały tak pankejkowo i ciężko się je obracało na drugą stronę. Faktem jest, że dodaję tylko jedno jajko i nie miksuję całości. Jutro przetestuję tą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak mnie kuszą aż zrobię !

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, nie wiedziałam, że tak się da :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety, w tych proporcjach placuszki nie chcą wyjść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie wychodzi? Ja robiłam już kilka razy i zawsze się udawały. Może to wina patelni i trzeba polać odrobinę oleju?

      Usuń