środa, 25 czerwca 2014

Muffinki z jagodami

     Pyszne, sezonowe muffinki :) U mnie znowu jagodowo :) Pulchne, miękkie i wilgotne ciasto z jagodami. Robi się je szybko i łatwo a przyjemność ich jedzenia, szczególnie z kubkiem mleka, jest naprawdę duża :)

Ciasto:
120 g masła
3/4 szklanki cukru
1,5 szklanki mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
1/2 szklanki śmietany

ok.1 szklanka jagód

Masło utrzeć z cukrem, dodać proszek do pieczenia, jajka, mąkę i śmietanę, zmiksować. Nakładać do form muffinkowych do 1/2 wysokości. Na wierzch nałożyć ok. 2 łyżeczki jagód. Piec ok 23-25 minut w 180°C.


7 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie! ; )
    Urocze babeczki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te fioletowe kropki kuszą<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te muffinki jakby u mnie były jagody w lesie na pewno bym takie zrobiła.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 jagódki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ( http://bizuteriapaula.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne z pierwszych jakie w życiu upiekłam były z jagodami ;) Do dziś mam do nich sentyment!! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Już nie mogę się doczekać, aż takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń